جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۵۲
کد خبر: ۱۴۰۸۲۷
|
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۲

جمع خوانی کتاب «آرش کمانگیر» در کتابخانه هفت چنار

کتابخانه هفت چنار با حضور نوجوانان؛ کتاب «آرش کمانگیر» را روز سه‌شنبه ۳۰ مردادماه ساعت ۱۵ جمع‌خوانی می‌کند.

جمع خوانی کتاب «آرش کمانگیر» در کتابخانه هفت چناربه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، کتابخانه هفت چنار با هدف معرفی برترین آثار ادبی جهان، کتاب «آرش کمانگیر» را روز سه‌شنبه ۳۰ مردادماه ساعت ۱۵ جمع خوانی می‌کند.

در این نشست که با حضور غلامرضا احمدخانی، نویسنده و نمایشنامه نویش برگزار می شود کتاب «ارش کمانگیر» نوشته سیاوش کسرایی خوانده شده و در ادامه جلسه بحث و گفتگو با حضور نوجوانان علاقه‌مند برگزار می‌گردد.

کتاب «آرش کمانگیر» علاوه بر متن کامل و صحیح داستان؛ نظرهای تحلیلی و انتقادی شاعران و نویسندگان معاصر را هم درباره این شعر در بر دارد: مهدی اخوان ثالث، رضا براهنی، م.ا.به آذین، سیروس پرهام، علی اصغر حاج سیدجوادی، محمد حقوقی، عبدالعلی دست غیب، یدالله رویایی، عبدالحسین زرین کوب، محمدرضا شفیعی کدکنی، کامیار عابدی، حیدر مهرگان، پرویز ناتل خانلری. کسرایی (۱۳۷۴-۱۳۰۵) یکی از برجسته ترین شاعران نیمایی معاصر ایران است.

کتابخانه هفت چنار در خیابان بریانک، خیابان دعوتی، خیابان حسام الدین، کوچه محقق، بوستان ناظمی واقع شده و علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانند با شماره تلفن 55787700 تماس بگیرند.

نظر شما